Jak zaplanować prywatny event na dachu wieżowca?

Organizacja eventu wydaje się prostym i ciekawym zadaniem. Wiele osób nie może się doczekać, kiedy będzie miało okazję się wykazać. Później przychodzi rozczarowanie! W rzeczywistości organizacja eventu jest niezwykle interesującym i satysfakcjonującym zadaniem, ale jednocześnie trudnym i pracochłonnym. Szczególnie imprezy na dachu mogą stanowić ogromne wyzwanie. Jednak jeśli odpowiednio się przygotujesz, to zorganizujesz niezapomniane imprezy integracyjne i konferencje. Jak więc zaplanować prywatny event na dachu wieżowca?
ZACZNIJ OD PLANOWANIA
Każdy, kto kiedykolwiek organizował jakieś wydarzenie wie, że nie ma jednego przepisu na sukces. Każdy event prywatny jest inny i trzeba po prostu dobrze przemyśleć jego organizację. Dlatego tak ważne jest planowanie! To właśnie na tym etapie ustala się najważniejsze kwestie i punkty, których trzeba dopilnować. W tym kroku trzeba też określić założenia i zastanowić się nad celem wydarzenia.
Planowanie jest bardzo ważne, ponieważ pomoże nam uniknąć przykrych niespodzianek i zapanować nad organizacją. Oczywiście nie da się przewidzieć wszystkich niespodzianek, ale będziemy do nich lepiej przygotowani. Bardzo ważnym etapem planowania jest opracowanie harmonogramu i planu awaryjnego. Dopiero, gdy nam się to uda, to można przejść do dalszych etapów organizacji.
ZNAJDŹ ODPOWIEDNIE MIEJSCE
Znalezienie odpowiedniego miejsca to postawa sukcesu! Imprezy na dachu są bardzo wymagające i w tym przypadku trzeba wziąć pod uwagę więcej czynników przy wyborze lokalizacji. Najlepszym rozwiązaniem będzie biurowiec w centrum miasta, który jest dostosowany do tego typu przedsięwzięć. Doskonałym przykładam jest level 27 – klub na dachu biurowca, którego powierzchnia eventowa daje ogromne pole do popisu. To właśnie tutaj organizowane są najlepsze imprezy integracyjne oraz konferencje w Warszawie.
ZAPLANUJ ATRAKCJE
Miejsce znalezione? Teraz można przejść do dalszych działań. Na początku warto sprawdzić założenia wydarzenia i sprawdzić, czy wybrany lokal pozwoli nam na wszystkie zaplanowane atrakcje. To właśnie dobry moment na weryfikację założeń. W końcu imprezy na dachu powinny być odpowiednio zabezpieczone, aby uniknąć przykrych niespodzianek. Dlatego najlepiej wybierać lokale z doskonałą renomą takie, jak level 27.
level 27 charakteryzuje wyjątkowe wnętrze, które zachwyci wszystkich. W dodatku znajduje się w centrum Warszawy, więc widoczna panorama miasta urzeknie każdego. Nie zapominajmy też, że jego powierzchnia eventowa jest ogromna, a to daje nam duże pole do popisu przy planowaniu atrakcji. Oczywiście znajduje się tam też rooftop bar w Warszawie z wysokiej jakości trunkami.
ZAREKLAMUJ WYDARZENIE
Wydaje się, że event prywatny nie wymaga żadnej promocji. Wystarczy tylko zaprosić gości i oczekiwań na ich przyjście. Nic bardziej mylnego! Nawet w takiej sytuacji warto odpowiednio zareklamować wydarzenie. W przeciwnym razie pracownicy mogą woleć zostać w domu zamiast przyjść na imprezę firmową.
Jak więc reklamować wydarzenie? Przede wszystkim podkreśl jego mocne strony i unikatowe punkty. Nie zapomnij dodać, że przez cały wieczór wszystkich urzekać będzie panorama miasta. A kto nie lubi podziwiać Warszawy nocą? Chyba nie ma takiej osoby! Poinformuj gości o zaplanowanych atrakcjach. Nie zapominaj, że w level 27 znajduje się najlepsza shisha w Warszawie. Smoketaile to esencja koktajlu zamknięta w dymie. Jest to idealne rozwiązanie dla niepijących alkoholu, a chcących spędzić czas w przyjemny sposób. Oczywiście ważnym elementem imprezy będzie też rooftop bar w Warszawie, który serwuje najlepszej jakości drinki.